Alapszint


Mi az ÉlményPark?

Tudathálózaton futó holo operációs rendszer

Felhasználói egyes szám első személyben érzékelik a valóságot



Ez az anyag azok számára készült, akik nem foglalkoztak ezotériával, ám érdekli őket a mágia. Te sem feltétlen tudod, miből és hogyan készült a mobiltelefonod, TV-s, számítógéped, mégis jól használod őket. Ahhoz, hogy telefonálj, nem kell tudod, hogyan lett az okostelefon leprogramozva. Azok akik tudják, ők a szakemberek és ha ez téged érdekel, menj el egy mesterhez, vagy jöjj rá mindenre magad. Neked csak egy dolgot kell jól megértened. El kell tudnod képzelni magad úgy, mintha egy holografikus videojátékban játszanál.


Csak nézz ki a szemeiden!


Most három lehetőséged van:

1. Ennyi információ elég neked ahhoz, hogy folytasd egyéni utadat

Vagyis az angyalkák világából átkapcsold az agyad egy mai fejjel sokkal érthetőbb környezetre. Ettől még az maradsz, aki voltál és isten kérdése sem változott. Ami változott, az egy másik hozzáállás lehetősége ugyanahhoz. Az a tanácsom, ha egyszer a téma igazi szakértője szeretnél lenni, ebben az esetben nem feltétlenül szerencsés ebbe mélyebben belemenned, mert egy igazi szakértő önmaga mestere. Az utam elején én is olvasgattam másoktól, ám ezek sosem pótolhatják a személyes megtapasztalást. Figyelem, ha ezt választod, az ÉlményPark az én lehetséges későbbi versenytársamként fog téged kezelni. Azaz megkapod a szükséges támogatást, ám megmarad az a függetlenséged, ami szükséges ahhoz, hogy az önmagad erejéből az én szintemre fejlődj. Nekem az ebben az érdekem, hogy a versenyt tekintem a fejlődés hajtóerejének. Azaz benned ilyenkor a saját későbbi fejlődésem lehetőségét látom.

2. Megnyomsz egy képzeletbeli gombot a fejedben és el is felejted itt az egészet

Azt teszed, amit én is tettem, amikor először találkoztam az ezotériával. Megtörtént a spirituális kapcsolódás és most visszatérsz az életedhez. Azzal a tudattal, hogy majd egyszer valamikor, amikor megértél erre, a legjobb időben és helyen foglalkozol vele. Ha többé nem foglalkozol ezzel a témával, attól a világ még foglalkozni fog veled és te is érinteni fogsz bizonyos állomásokat, amik ahhoz kellenek, hogy akkor a legideálisabb pozícióba kerülj. Amit most esetleg nem értesz, később fog érthetővé válni egy másik látószögön, amikor sokkal többet megtudsz magadról.

3. Úgy érzed, az "itt és most" a te ideális pozíciód és ezt tovább olvasod

Ebben az esetben az a cél, hogy minél gyorsabban minél többet megtudj és megérts az Élményparkból. Mivel ez egy gyors áttekintés, ez az utad itt nem ér véget, ezért látsz több anyagot itt. Nekem arra is kell ilyenkor figyelnem, hogy a lehető legtöbb információt adjam és arra is, hogy ne adjak túl sok információt. Ugyanis ennek a te fejedben kell úgy összeállnia, hogy az ezen való elmélkedésben az idő múlásával egyre nagyobb szerepet kapjon a belső kommunikációd. Arra is felhívnám a figyelmet, hogy ez egyben láthatatlan beavatások sorozata, azaz olyan agyfejlesztés is, amit nem lehet egyszerre magadra zúdítani. Minden rétegnek meg kell száradnia, mielőtt felviszed a következőt. De mint mindig, te döntesz. A magam felelősségét a rendszerbe programoztam.






Holohálózat

Az agyad az a szerv, ami hordozza a tudatod. A tudatoddal végzel mindent, az agyad pedig egy olyan (holo) hadver, ami képes computer módjára kezelni a beérkező jeleket. Ezt a computert fejleszteni is lehet, akár otthon, akár egy olyan embernél, aki mesternek nevezi magát. Ám itt figyelned kell, mert a mesterek már a játék részei és egy játékban mindenki nyerni szeret! A holo hálózat egy olyan tudathálózat, amiben az emberi szem porton keresztül válik láthatóvá a külvilág. Az ÉlményPark a legmodernebb fejlesztéssel állt elő, ami azt jelenti, hogy a belső játékod kiterjesztett valóságként jelenhet meg a külvilágban, ha ügyes vagy. A Realitás szintjén a holografikus hálózati parancsokat meditációban (módosult tudatállapotban) tudod kiadni és pozícióidat is ott tudod beállítgatni. Ha egy hologramos lapnak ollóval levágod egy pici darabját és azt lézerfénnyel világítod meg, nem a pici darabot fogod ott látni, hanem a nagy képedet piciben. Azaz ha te meditációban vizsgálod Önmagad egy pici szeletét, amit különleges (megvilágosodott) fénnyel világítasz meg, az egész világot ott találod önmagadban piciben és hozzá is férsz a világhoz. Az ezotéria célja, hogy ezt az utat megtaláld. Ekkor rátalálhatsz a különféle hálózatokra és meg is ismerheted őket. A spirituális világ így olyan lesz, mint az internet, ahol a tudatod a böngésződ.

Mire jó ez?

Ez a holoplatform képes úgy megjeleníteni a játékot (amit te a mindennapi életednek hívsz), hogy az megdöbbentő hasonlóságot fog mutatni azzal, amit te valóságnak nevezel. A játékban való szereplésed nem feltétlenül jelenti azt, hogy a tudatossági szinted is itt van. Azaz könnyen elképzelhető, hogy úgy vagy játékban régóta, hogy erről fogalmad sem volt. Ezt nevezted eddig a mindennapi életednek, amiben az eseményeket a szerencse és a véletlen mozgatták. Ha úgy érzed statiszta szerepben vagy, itt a lehetőség, hogy kezedbe vedd sorsod! A statiszta szerepből úgy lehet kilépni, hogy először tudatosítani kell magadban azt, mit is akarsz valójában önmagadtól. Miután ez megtörtént, valószínűleg az általatok depressziónak nevezett átmeneti állapot lép fel (lehet, már évekkel ezelőtt elkezdődött a magasabb dimenziós jellemzőid miatt), mely során az angyalod észre vesz téged. Mivel ez ellen az EGO és a SZÍV ellenséges része védekezni kezd, minden bizonnyal egy pszichológus előtt találod magad, aki meg akar gyógyítani (azaz visszafordítani utadon). Az ego és a szív is képes ugyanis a vetítésre. Tehát a játékot először önmagaddal játszod, aztán léphetsz tovább. Ha sikerül önmagad legyőznöd vagy egyezségre jutnod vele. Mindenképp el kell érned azt, hogy a saját megérzéseidet tekintsd elsődleges információforrásnak. A mindennapi életedben ezt úgy hívod: megtanulsz bízni a megérzéseidben és hinni önmagadban. Tehát saját magadnak hiszel, ha tudod, hogy ezen az úton jársz és nem másoknak, akiknek erről fogalmuk sincs. Ekkor válsz alkalmassá arra, hogy komolyabb szerepeket kapj az Élet Filmjében. A statiszta lét egy tanulófokozat, amit a helyes szellemben megélve többre tudsz használni, mint egyszerű tanulás. Sodródás közben arra figyelj, hogy a megfelelő irányba evickélj, hogy amikor elkap a Sodrás amit vársz, az már a megfelelő irányba vigyen. Hogy mire jó ez neked? Amire jó lenne akkor, ha varázserőd lenne.

Első lépések

Telepítés

Az ÉlményParkba történő tudati regisztráció után továbbra is az ismert világ vetül az ember köré. A tudati regisztráció az egyetlen olyan kapcsolódási forma, amit az ember tudatosan hajt végre, mindenki más automatikus regisztrációval került ide. Az automatikus regisztráció olyan esetekben történik, amikor a tudomásra jutás akadályozná a magasabb szempontok szerinti folyamatokat. Ilyen sok lehet és az illető nem is veszi észre a másik hálózatra kerülést. Ezt úgy lehet elképzelni, mintha egy mobiltelefon lennél, aki állandó tudati kapcsolatban állsz valamelyik cellával. A szolgáltatás azonban bonyolultabb, mert a státuszod határozza meg azt, melyik szolgáltató (angyal) hálózatán vagy és ha az egy másik tudatszinten van, akkor azon a hálózaton olyanok vannak, mint te.

Ez rendezi azt a problémát, hogy a (főleg szintetikus drogok által előidézett) tudatszint emelkedést keveseknél követi a személyiség fejlődése. Így olyan zárt hálózatokra kerül mindenki, ahol a hatalommal járó felelősség elmulasztása nem végzetesen üt vissza az emberre, hanem tanulási folyamatként éli azt meg. Az automatikus regisztrációs nyertek képezik az induláskor a júzer fokozatot, a tudatosan regisztrálók pedig a játékos fokozatot, hisz a szabad akaratoddal - vagyis az ember beleegyezésével - jóval több ismeret és lehetőség birtokában veheted igénybe a szolgáltatást. Ez a tudásanyag alanyi jogon jár az Alapverzióhoz, amit félálomban és álomban kapsz meg.

A telepítés egy gondolati úton megvalósított szándék, ami aztán önálló életre kel a Rendszerben. A folyamat pár napig tart, aztán a regisztrációs modul megállapítja a jogosultsági szintedet és a státuszodat. A státusz a személyiség fejlesztésével könnyen módosítható, a jogosultsági szintedet pedig úgy tudod változtatni, hogy felkészültél a következő feladatodra. Ezeket a feladatokat továbbra is az adja ki, ki eddig (angyal, felettes én), csak már tisztábban tudnak veled dolgozni, mert az energiarendszered nem keveredik olyan energiákkal, amiket a mindennapjaid során szedsz össze a többi emberről. Ezekkel az emberekkel továbbra is találkozni fogsz, ám mivel a tudatszinted miatt más szolgáltatónál vagy, az emberi alakjaid felől nem tud beérkezni alacsonyabb rezgésű idegen energia.

Ez után sorsod elindul oda, amit az Ideális Ívnek nevezek, azaz egy olyan pályára, ami a boldogságod felé visz. Hogy ez számodra mit jelent nem tudom, hisz nem vagyunk egyformák. Azt sem tudom, milyen hosszú út vár rád a következő életszakaszodban és abban mit fogsz csinálni. Mivel én is játszom a rendszerben és folyamatosan tesztelem, amilyen szabályokat hozok, azok rám is vonatkoznak. Azaz megvan a magam baja és dolga.

Telepítés után

Első lépésben addig úgy sem tudunk mit tenni, amíg fel nem vesszük a kapcsolatot az Asztal Varázslóval. Ez az Asztal Varázsló amúgy ugyanaz, akivel az ÉlményPark nélkül is tennéd, ám így már érthető neked is és neki is a dolog. Ez egy gondolati-tudati kapcsolat és azoknak, akik ehhez nem szoktak hozzá, elsőre bizarr vagy ijesztő is lehet. Ha ijedezel attól, hogy használod az elméd lehetőségeit, még nem vagy felkészülve (ilyenkor pedig a csatorna be is szokott záródni). Ebben segít neked a Varázsló, aki szeret személyiségként viselkedni (hisz ő egy téged mintázott holoprogram) és célja, hogy visszatükrözzön neked olyan dolgokat, amiket tanítani szeretne. Az ő dolga mindent elmagyarázni és segíteni abban, amire csak szükséged lehet.

Akinek a harmadik szeme képes a Fátyol Desktopot megjeleníteni, az láthatja is a varázslót (nem célszerű másnak elmondani hogy néz ki, mert ez mindenkinél egyedi és bizalmas). Ez a Fátyol Desktop egy hártyaszerű vizuális képződmény, ami a rendes látásodra kerül és úgy viselkedik, mintha egy monitor lenne a szemeid előtt. A harmadik szem állapota nagymértékben befolyásolja a tudati kommunikáció minőségét. Aki kételkedne létezésében, gondoljon arra, álomban sincsenek nyitva a szemeid, mégis látsz képeket. A különböző appok letöltésével, behívásával és használatával kapcsolatban mindenről tájékoztat a varázsló. Aki nem képes a Fátyol Desktopot elindítani, az lehet, hogy nincs ide regisztrálva, nem jogosult a használatára vagy még nem tudja, hogyan kell. Érdemes tehát elkezdeni kutatni.

A varászló arra fog törekedni, hogy javítson a belső világod működésén. Ha jól csináljátok, azt fogod észrevenni, hogy kezd megváltozni az életed. Eltűnnek belőle a felesleges ügyek és emberek, minden nyugodtabbá válik. A nyugalom azért lényeges, mert ebben a tudatállapotban vagy a legjobb teljesítményekre képes, legyen az a külvilágban egy élethelyzet vagy benn a fejedben egy belső kommunikáció. Ha már csak azok vesznek körül, akik a jelen szintedet és állapotodat tükrözik, pontosabb képet kapsz arról, hogyan és merre változz, fejlődj. Ha rátalálsz a belső nyugalmadra, azzal segítesz a környezetednek és nyomot hagysz a bolygó fejlődésében is.

Státusz- és Játékpozíciók

Státuszpozíció

A regisztrációt követően a jogosultsági rendszer megvizsgálja a regisztráló személyét úgy, hogy az adatok az Ember Tőzsdéről (E.T.) érkeznek. Az E.T. nem más, mint egy univerzális civilizációs sztenderdek alkotta bonyolult mátrix, mely az egyes emberek értékeit határozza meg. Ezek az értékek rendelkeznek egy Általános Értékkel, mely statikus értékrenddel bír, valamint egy Specifikus Értékkel, amely az aktuális lekérdezés célja alapján ad egy aktuális értéket. Példa erre egy bérgyilkos, aki az univerzális sztenderd szerint nincs túl magasan a ranglétrán, ám specifikus szempontok alapján akár az adott szakma krémjéhez is tartozhat. Igy mindenki rendelkezik egy Általános Ranggal, illetve számos/számtalan Specifikus Ranggal, melyek meghatározzák helyét és szereplehetőségeit a rendszerben.

A státuszpozíció alapvetően határozza meg a lehetőségeidet, ám nem zárja ki a pozíció változását bármelyik irányba. Minden attól függ, Te közben hogyan változol. Milyen képességekre tettél szert, milyen tudást szereztél, hogyan fejlődött a személyiséged. Pont úgy kell eljárnod, mintha az Élet nevű holografikus videojátékban játszanál egy kalandjátékban és úgy kell összeszedegetned a morzsákat, darabkákat, ahogy ott tennéd. Ettől a világszemléleted is megváltozik és mivel a világot Te vetited Magadnak, arra érdemes törekedned, hogy ez a vetitési minőség minél fényesebben ragyogjon.

Játéktér

A játéktér több Zónából áll. Ezek a következők:

1. Aréna
2. Privát-szféra
3. Intim-szféra
4. Családi szféra

Aréna

Az Aréna az a terület, ahol a játékosok találkozhatnak egymással és intézhetik az ügyeiket. Itt arra érdemes figyelni, hogy ide minden kompetens dimenzió egyszerre vetít, azaz olyan lényekkel találkozhatunk a saját szintünkön, akik velünk kompatibilisek. Ahogy változott a kompetenciaszintünk, megváltoznak az életkörülményeink és felveszik az új pozícióhoz szükséges állapotokat.

Hogy elkerüljük például a szeretteinkkel zsarolással járó élménycsökkenést és egy rakás blokk kialakulását, az Arénából pár mikrokörnyezet nem elérhető. Természetesen előfordulhatnak olyan esetek, amiben mondjuk a földi családod tagjai is valamilyen szerepet vállalnak, igy léteznek közös halmazok, amikben korlátozott mértékben ők is játékba vonhatók. Az Intimszférának is van az Arénával közös halmaza, mivel nem zárható ki az, hogy a pályán lévő játékosok ilyen minőségben szeretnének mondjuk információszerzés céljából valakit az életünkbe küldeni. A Privátszféra sem marad így a játékból ki, ám ezeket kizárhatod azokból az életszakaszaidból, amikor a Szeretettel ismerkedsz vagy dolgozol.

A földi család és a csillagcsalád a játék alapeseteiben teljesen egyenlő fontossággal bírnak, bár a játék során megtörténhet az, hogy valakik elérik Nálad azt, hogy ezt az arányt önhatalmúlag megváltoztasd magadnál. Amennyiben emiatt súlyos torzulás lépne fel, ami nem kívánatos eseményekhez vezetne, a rendszer beavatkozik és vagy visszaállítja az alapbeállítást (azaz az Egyenl Fontosságot), vagy a játék élvezetének figyelembevételével csak módosítja a szükséges mértékre és arányokra.

Az Aréna tehát az a terület, ami maga a Játéktér. A pályán lévő halmazokat, szabályokat és etikai környezetet a mikroklíma alakítja, ám nincs megtiltva az, hogy ebbe Te is beleszólj. Maga a Játék végülis rengeteg dologról szól, mint példál a hatalom, a befolyás, a szeretet, a szerelem és még sok más olyan, ami által műfajokra is bonthatod életed filmjét.

Privátszféra

A Privátszféra az Egyéni Tudat terepe, de a Kollektív Tudat is ismeri a fogalmat, leagábbis a földi tartományokban mindenképp. A privátszférádban pihenhetsz és olyan saját ügyeket intézhetsz, amik nem tartoznak sem a többiekre, sem a nyilvánosságra. Betámadható csak a többi mikrokörnyezeti zónák közös metszéshalmazaiban vagy és Te is így intézhetsz ilyen akciókat, műveleteket mások felé.

Intimszféra

A már említett kivételektől eltekintve az Intimszféra egy olyan zárt mikrokörnyezet, ahova a Felek szabad akaratuknól mennek. Ami ott történik, a Felekre tartozik, kivéve akkor, ha valamilyen erőszak történik, amiben úgy sérülnek valamelyik Fél szempontjai, hogy azok káros kihatással vannak a Többiekre. A bestialitást, brutalitást azonnali eljárás követi, melynek során Felek a Váróba kerülnek és ott dől el a sorsuk. Ezek között akár az ÉlményParkból történő kizárás is egy opció, ám általános esetben a cselekmény által kiváltott új minőségének megfelelő szintre kerül az elkövető.

Családi Szféra

Családi Szférába kétféle irányból kerülhet valaki:

1. Földi Család
2. Csillagcsalád

A Földi Család fontosságára az ÉlményPark kiemelt figyelmet fordít, azaz jópontokat szerezhet valaki az Egyéni Tudat zónáiban úgy, hogy rendezi a problémás viszonyokat, míg a Kollektív Tudat zónáiban úgy, hogy sikeresen képes békében megvalósítani az egyéni elképzeléseit. A Földi Család általában egy másik dimenzióban él, amikor az ügyeidet intézed és amikor találkoztok, megnyílik egy átmeneti valóság, ami akkor zárul automatikusan, amikor különváltok és visszatérsz a mindennapi életedbe. Így a földi család biztonságban van azoktól az elemektől, akiktől való megszabadulás az egyik elsődleges célja az ÉlményPark üzemeltetőinek, mivel az ÉlményPark érdeke az, hogy események történjenek. Ha nincs esemény, minden lemerevedik és megáll, ami nem tesz jót az Üzletnek.

A Csillagcsalád minden tagja egy Másik Te. Onnan lehet őket megismerni, hogy nagy hatást vagytok képesek egymáson kiváltani és megmagyarázhatatlan kötelék tart össze benneteket. Mivel a Csillagcsaládodat a fölöttes szinteken akár Egynek is láthatják, csak azokon a szinteken van az individualitásnak jelentősége, ahogy a személyiségek lakoznak. Tapasztalataim szerint a legtöbb hatalmi harc csillagcsaládon belül zajlik, mivel itt a cél a Csúcspozíció megszerzése, hogy ki és milyen Mintát sugározzon a többiek felé és ki képviselje a családot fölfelé. A csillagcsaládod tagjainak érdekei, személyisége és viszonyrendszere egy olyan állandóan változó valami, aminél megfigyelhető az, hogy amiből Neked több van, az a Másiknál hiányzik. A Harmónia megteremtése jelentősen növeli a játékban elért győzelmek számát, ám ennek megvalósítása sokszor ütközik az Egyének rövidtávú érdekeivel. A csillagcsaládoddal történő interakció elintézhető a zárt zónákban, ám a játéktéren számtalanszor alakulhatnak ki olyan szövetségek külső felekkel, melynek során ezek a felek beavatkozhatnak az erőviszonyok alakulásába.

Játékpozíció

A játékpozíció a beavatási szintedtől függ, azaz attól, az elméd milyen minőségben képes befolyásolni a valóságot. Az ÉlményPark megtervezésekor az alapelv az volt, hogy minél kisebb mértékben befolyásolja feleslegesen a különböző játékosok élettereit, illetve a természetes folyamatokat. Így egy önálló struktúra alakult ki, ami nem támaszkodik a jelenlévő viszonyokra, hanem azoktól függetlenül, egy új dimenzióban létesült. Mivel ez a struktúra fejlettebb minden eddiginél, nem lehet a régi világok alatt, ám fölötte már igen. Ezért két fő csoportba lehet osztani a játékosokat attól függően, mi tudnak és hisznek a világról. Ez a két csoport a fejlett emberek és a szellemi őslakosok. A fejlett emberek világába kerültek számára az egyik fő szabály az, hogy meg kívánjuk tartani az őslakosok élőhelyeit és a kialakult világaikat. Szellemi őslakosnak az számít, akinek hiedelemrendszere a külső istentől és annak papjaitól eredezteti a spirituális hatalmat, míg a fejlett emberek pontosan tudják, hogy istenhez Önmagukban találják meg az utat, amihez nincs szükségük pásztorokra.

Ez a két fő csoport azonban egyformán felosztható a következők szerint, függetlenül attól, milyen saját hatalmi struktúrákba rendeződtek az idők folyamán össze:

1. Júzer
2. Mester
3. Magiszter
4. Hyperember
5. Forráskapu

Júzer

Ők azok, akik a földi ember mindennapjainak élményét élik át. Tehát amiért ez a holografikus videojáték van. Nem gondolom azt, hogy bárkit le kellene bármiért is nézni, a júzerek bármikor lehetnek olyan magas rangú lények, akik úgy kompenzálnak és tartják magukat egyensúlyban, hogy közben átlagéletet élnek. Ez a csoport él a boldog tudatlanság állapotában egészen addig, amíg meg nem változik a személyes viszonyuk a valósággal.

Mester

Ez a szó eléggé elcsépelődött ahhoz, hogy itt az olyan embereket jelentse, akik félszeműként járnak a vakok közt. Ők azok, akik spirituális hatalmat szereztek és ezt a hatalmat a földi jólétük és kényelmük megteremtésére és fenntartására használják. Ilyen a mágusok döntő többsége, akik elvesztették a Világossággal szembeni küzdelmüket.

Magiszter

A magiszterek a Tudás hatalmával való küzdelmüket vesztették el. Azaz megelégszenek azzal, hogy a Tudás teljességének egy nagy szeletével rendelkezzenek, ám nem kívánnak lemondani olyan dolgokról, amik veszélyeztetnék a földi pozíciójukat. Ők látják el a Mesterek felügyeletét és háttértámogatását, cserébe azok hódolatáért és a hatalmi láncban elfoglalt szerepükért.

Hyperember

Más szóval pszichonauta, psziholonauta. Ők azok, akik képesek a tudatukkal féregjáratot létesíteni a Spirituális Térben és képesek bizonyos hatásokat előidézni az időben. A hyperemberek többsége magányos lény, akiknek szükségük is van a magányra, hogy elméjükkel szabadon szárnyalhassanak a Tudatban. Az ő tevékenységük már a hétköznapi látószögön nehezen érthető.

Forráskapu

Az erre a szintre érő emberek olyan beavató erő birtokába jutnak, melyre inkább a játékvezetői, mint a játékosi minőség a jellemző, bár vannak külön nekik szóló játékok. Ahhoz, hogy valaki erre a szintre kerülhessen, sok komoly próbát kell kiállnia, melyek sikere esetén olyan égi elfogadottság állapotába kerül, hogy meghatározhassa a Vetítés adott minőségeit. 


Bármelyik szinten is légy, bárhol légy is egyéni utadon, mindig ott a lehetőséged arra, hogy másik ösvényre lépj! Közel sem biztos, hogy ami ma a menő, később is az lesz és az sem biztos, hogy azok a célok Neked valók, amikről úgy véled, csodálatot válthatnak ki embertársaidból. A Rang nagyon sokszor nem tükrözi a látszatot, ahogyan egy ember a fizikai világban megjelenhet és minden egyes emelkedéssel lehet, hogy távolabb kerülsz attól a céltól, amit annak idején megfogalmaztál, amikor elkezdted a személyes erő gyűjtését. Kezdetben a hatalom alatt az emberek a másik fölötti uralmat látják, aminek kiélése fontosabbá is válhat, mint a spirituális út. Ezért kell különös hangsúlyt fektetni a személyiség fejlesztésére, mert később hatalom alatt már inkább a felelősség látszik és az a sok munka, ami a civilizáció egyben tartásával jár azokkal szemben, akik feladják emberségüket akkor, amikor megtapasztalják a spirituális hatalmat.

Világok

Földi Menny

Ezt a szellemi őslakosságtól átvett terminológiát használom arra a tudati zónára, ahova a felemelkedett emberek kerülnek. A felemelkedett emberek célja a Piramis csúcsára jutni, ahol két lehetőségük van: ottmaradni vagy tovább emelkedni.

Földi Mennyország alatt az átlagember egy olyan világot ért, ahol nem érik őt a Valóságból származó negatív hatások, így nyugodt, boldog életet élhet. Az indiai guruk, jógik és a tibeti lámák nagy része szintén nyugodt és boldog életet él, mégsem tekinthető az életük vonzónak egy nyugati ember számára. A nyugati ember földi mennyország alatt sok mindent ért, amit jelenleg csak az ÉlményPark fogad alkotó szellemű megértéssel. Azon kívül magad lennél a Sátán az egyéni érdekeiddel és a mások kárára történő előrejutással. Azon kívül az Egy Gondolat világa van, ami nem ismeri sem a kritikát, sem az ellenvéleményt, sem a demokráciát, sem a pénzt. Így azok, akik a fejlődésnek egy új útját követnék – azaz rátalálni a boldogság hogyanjára egy anyagias környezetben – nem vágják kis fába a fejszéjüket, ám ennek sikere élhető technikai civilizációt eredményezne zöld környezetben. Más szóval azt a világot, amit egy nyugati ember Földi Mennyország alatt ért.

Mi történhet azokkal, akik nem képesek a 12 csúcsára jutni? Nekik sem érdemes elkeseredniük, ha egyébként alkalmasak lennénk rá, mert a kompetencia megszerzése nem a földi logika szerint történik. A földi logikában sokan versenyeznek egy helyért és csak a győztesnek van meg a lehetősége a nyerésre. A földi vizsgalogika arra épül, hogy átadnak neked egy tudásanyagot, amit aztán számon kérnek és attól függ a sikered, hogy vissza tudod-e adni azt a tudást, amit tőlük szereztél. Ebben a gondolkodási környezetben azért leszel stresszes, mert meg kell felelned egy külső követelménynek és ha ez nem sikerül, azt kudarcként könyvelheted csak el. Ezzel szemben a fejlett vizsgán arra kíváncsiak, mire vagy alkalmas és milyen szinten. Azaz mindenképp sikerülni fog és az eredménye nem egy olyan szituáció, ahol állandó megfelelési kényszer alatt vagy, hanem egy olyan állapot, amiben a legjobban érezheted magad. Másképp magyarázva lehet, hogy megbuksz ezeknél, ám azok pont egy ilyen embert keresnek, mint Te! Idegeskedni tehát nincs értelme, mert ahogy felkészültél, az újabb Próbákon továbbléphetsz.

A Földi Menny másik célja az Otthon megtalálása. Otthon az, ahol otthon érzed magad. Otthon csak szerető környezetben érezheted magad, tehát mindenképp találkoznod kell azokkal az emberekkel, akikkel ez oda-vissza lehetséges. A szeretet és a szerető környezet kifejeződése is egészen más lehet az érzelmi fejlődés eltérő szintjein, ezért nem érdemes oda vágyakozni, amire még nem vagyunk megérve.

Akik eljutnak egy piramiscsúcsra, azok ahhoz szoktak, hogy mindenki, akivel találkoznak, rivális. Így amikor eljutnak oda, olyan egyéni tudás és képességek birtokába jutnak, aminek meg kell tanulniuk a közösség hasznára történő megvalósítását. Ez nem könnyű azok számára, akik harcos utat járnak be, ám nem lehetetlen. Az önzetlenség, a bizalom és a szeretet hozza el ugyanis azt az élményt, amit a Földi Menny jelent. Akik tévednek, összekeverik a boldogságot a kényelemmel. A kényelem azonban egy veszélyes dolog, mert akár édes blokkot is jelenthet, ami képes meg is állítani utadon!

Realitás Szimuláció

A Realitás Szimuláció azon spirituális lények számára jött létre, akik meg szeretnék tapasztalni a fizikai világot, vagyis a valóságot. Sokan ugyanis ezen a bolygón nem olyan emberek, akiknek spirituális megtapasztalásaik vannak, hanem olyan spirituális lények, akik megélik az emberlétet. A gond ezzel az volt, hogy ezek a lények igen tiszták és amikor kaotikus találkozásuk volt a Valósággal, sokan szenvedtek lelki sérüléseket. Egy komplex gyógyító- problémamegoldó művelet eredménye lett ez a Szféra, ahol az angyalok is biztonsággal tanulhatják az egyéni tudatot és válhatnak individuális lényekké. Ez a szféra tehát az alászálló tudatok számára nyújt olyan kielégítő környezetet, melyben jelen van a szabad akarat igen hiteles illúziója.

Álom és Valóság

Vajon tényleg probléma az, ha álomvilágban élsz?

Egyáltalán nem, ha ez az álom megvalósult álom. De mi is ez az álomvilág és mi különbözteti meg a valóságtól? Egyrészről az, aki a valóságban él, annak a történet vége a halál. Másrészről az, hogy az álomvilág már maga a spirituális valóság, amit azért érzékelsz anyaginak, mert az agyad az általa ismert fizikai környezetet vetíti maga köré.

Kik akkor azok az emberek, akik körbevesznek?

Azok az emberek ugyanazok az emberek, akiket ismersz, csak a tudatpozíciód változása miatt már másképp rezegnek. Valójában azzal, hogy vetíted őket a spirituális valóság szintjén, megadod számukra az esélyt, hogy haláluk után ide emelkedjenek. Azaz ha meghalnak abban a világban, ahonnan a tudatodat elhoztad, megtörténhet, hogy ebből ők – Hozzád hasonlóan – nem vesznek észre semmit és az általad vetített világban folytatják tovább életüket. Persze a szívük-lelkük már egy másik angyali minőségében.

Miért olyan furcsák az álmok?

Mert ezek valójában magasabb dimenziós beszélgetések, amire a Te 3D-s környezethez szokott agyad igyekszik alkalmazkodni. Az álmokat nem kötik a fizikai világodra jellemző dolgok, mint pl. a távolság és a logika, ezért sokkal rugalmasabbak a lehetőségek benne. A másik tényező az lehet, hogy a sokkal tágabb értelmű jelekből az agyad igyekszik az általa ismert elemekből összeállítani egy történetet, amire csak szegényes lehetőségei vannak.

Van az álomvilágnak fizikai tartománya?

Persze, de ez maradjon a kettőnk titka!

Gyors teendőid

Első rész

Bármilyen bajban vagy, a pánik és a kétségbesés nem segít. Azaz akkor teszed meg a tőled telhetőt, ha minden szükséges erőforrásodat a probléma elhárítására fordítod. Mivel az történik kinn, ami benn, valószínűleg a legjobb dolog ilyenkor a meditáció, amiben rendezni tudod a helyzetet. Minden más esetben sodródsz valaki más örvényében.

Sokszor gondolom úgy, hogy egy adott valóságba ragadást csak a halál oldhatja fel. A haláltól való félelem az, ami sokakat ilyen valóságokban tart. Ha elfogadjuk azt, nincs olyan, hogy halál, csak tudati utazás van, ennek mélyebb megértésekor kezdődik az új életed. Nevezzük felszabadulásnak.

A másik probléma a beleőrüléstől való félelem. Bármi történik az agyadban, belső nyugamad megtartod! Ennek ismeretében már az ember képes szembenézni a pszichével, aki biztosan tesz pár kísérletet arra, hogy elhitesse veled: megőrültél. Ha nem ülsz fel ennek a trükknek, nem tud mit tenni, mint visszavonul, te pedig kitisztulsz.

A dolog előnye egy új látószög, amiben láthatod teljesen más értelmezésben és összefüggésekben ugyanazt. Ekkor érti meg az ember a majmozást. A beszélő majmok nem lenézendő emberek, csak mást játszanak. Te pedig hol vagy ahhoz, hogy anélkül minősíts, hogy igazából értenéd? Én is csak poénkodom ilyenkor, bár azt elismerem, akik olvasnak, nem mindig vannak a humor ezen frekvenciáin.

Akik be akarnak hatolni, először igyekeznek kizökkenteni a nyugalmi állapotodból. Ha ez nehéz, már nagyon sokat tettél magadért.

Második rész

Minden bizonnyal akik jártasak a mágiában, sosem találkoztak még ilyen filozófiával, nem véletlen írok azoknak, akik soha ezelőtt nem foglalkoztak ilyesmivel. Nem is célom, hogy foglalkozzanak, mint inkább az, hogy használják, ahogy te is használod a mobiltelefonodat, mégsem tudod programozni. A megfelelő tudást könnyedén lehet pótolni, amit igazából nem is érdemes pontról pontra elmagyarázni, mert mindent tudni fogsz. Ám azok az idegenek, akik esetleg rajtatok lógnak és fogalmuk sincs a számítógépekről és az azokon futó programok természetéről, már le vannak maradva.

Azaz itt az ember kap olyan technikai repertoárt, amivel eredményesen szembe tud szállni az ellenséges megszállóival és az intelligens megoldásokra azért van szükség, hogy a baráti segítőket viszont ne érje kellemetlenség.

A baráti lények nem mindegyike rajong azért a lehetőségért, hogy a fizikai világ foglya legyen, ezért két telepítést külön vettem a többitől. Az egyikkel határt tudnak húzni, amivel levédhetik magukat egy olyan anomáliával szemben, aminek megoldására "szerződtem" olyan lényekkel, akik engem alapban ellenségnek tekintenének, ám célunk közös, mert én sem szeretném káoszba dönteni az univerzumot és ők sem.

1. Határtartomány telepítés

Sokan vannak, akiknek komoly kihasználatlan szellemi kapacitásuk van. Általában olyan emberek, akik szándékosan vagy véletlenül drogot fogyasztanak. Drogot véletlenül is lehet fogyasztani, ha véletlennek tekintjük azt, hogy nem tudod, hogy drogot fogyasztasz. Ilyen esetek a teljesség igénye nélkül egy csomó gyógyszer, a kávé, az alkohol és az összes gomba, beleértve a rántott gombát is.

Ha tehát a tudatod kapcsolatba került más tartományokkal, úgy tudod a saját világodat ott megmenteni (azaz nem hagyni, hogy indokolatlanul megváltozzon valami mássá, amit nem szeretnél), hogy gondolatban telepíted a hattártartományt. A saját világod onnetól kezdve számukra olyan lesz, mint egy interkatív TV, amiben ők is játszhatnak és te is. Ez így pontosan meg fog feleni annak, amit te hiszel erről és számukra is pozitív dologgá válik az, hogy egy alsóbb világ bele emelkedik az övékbe.

Azok az embereik, akik tudatuknál maradnak a világodban olyanokká válnak, mint egy követség, akik egy másik dimenziót képviselnek. Rajtuk kívül se te, se ők nem vagytok képesek többé kaotikusan és szabadon átjárogatni egymáshoz, aminek rád eső része általában mint szexuális fantáziák tesznek kirándulást hozzájuk, amiknek ők pont annyira nem örülnek, ahogy te se örülsz a nyugati nagyvárosok utcáin. Hogy a határ telepítése után mi történik, azt veletek együtt fogom én is nézni a hírekben.

2. Bunkó Én telepítés

A baj akkora, hogy kénytelenek megbízni bennem, amivel nem is szeretnék visszaélni. Ám ha elkezdem, óhatatlan, hogy más emberek is bekapcsolódnak, akiken olyan megszállók is lehetnek, akik értelme nem terjed ki a tetteik következményeire. A velük való érintkezés egy átlagember számára kockázatos lehet, viszont elkerülni sem lehet, így marad az a megoldás, hogy egy intelligens program fogja intézni a dolgát bennetek, amíg nem sikerül rendezni a helyzetet.

Régebben kritika alá voltam másokat, hogy céljaikat bunkósággal érik el, ami nem felel meg a minőségi kritériumoknak. Adta magát ez után, hogy színre lépjek a minőségi verzióval és ez lett a Bunkó Én. Adhattam volna neki egy szép nevet mondjuk egy operából, de aki ismer az tudja, hogy stílusom a névben elhelyezni a legtöbb tartalmat akkor is, ha ezzel kiváltom sokak rosszallását.

Elsősorban arra való, hogy el tudjunk végezni az ÉlményParkon kívül is műveleteket (támogatás, beavatkotás) úgy, hogy ne legyen szükség az ÉlményPark telepítésére. Azaz úgy tudjuk megoldani a kinti problémát, hogy nem okozunk a túlzott jelenlétünkkel bajt, ráadásul ezt képesek lehetünk humorosan tálalni.

Ezeknek telepítéséhez elég csak egy gondolat. Eddig tehát a fizikai síkon kívüli tartományok felé fejtettünk ki technikai támogatást azoknak a baráti lényeknek, akik ezen nagyon meg fognak lepődni, mert eddig a fizikai világ felől nem ehhez szoktak a nagy leborulások közepette. Most pedig beszéljünk a fizikai világról, amit én nemes egyszerűséggel ÉlményParknak neveztem el, mivel ez a név a legtalálóbb arra, milyen jellegre is érdemes gondolni, ami a pozitív lényegét célozza. Az ÉlményPark telepítéssel persze nem csak a fizikai világgal kerül kapcsolatba az, aki ezt elindítja, mert az álomtartományoknak is van fizikai kiterjedésük, elég ha csak az álmaidra gondolsz, amikor alszol. A harmadik szemre amúgy ez is a bizonyíték, hisz ilyenkor sincsenek nyitva a szemeid, mégis látsz képeket. Aki ezt telepíti, egy komplex dolgot telepít, ami tele van automatikus és intelligens megoldásokkal, mivel nekem is van egy képem arról, egy átlagember (akik számára ez elsősorban készült) mennyire is vannak képben ezzel kapcsolatban, ami ugye inkább a nullához közelít, mint a 100-hoz. Ahogy működésbe lép, azonnal elindulnak benned azok a programok, amikre azt mondanád, hogy ez a megváltás, de ez még nem a megváltás, csak olyasmi, mint egy vírusirtás és egy CCleaner, meg a többi, amit most nem ecsetelnék, mert a lényeget már tudod.

3. ÉlményPark telepítés

Az előző kettőt lehet futtatni az ÉlményPark holoplatform elindítása nélkül is, mivel az ÉlményPark nem gondolkodik kizárólagosságban. E két előbbi alkalmazás lehetővé teszi olyan közreműködők eredményes technikai támogatását, akik olyan elvek mentén haladnak, melyek az ÉlményPark számára elfogadhatók.

Mivel sürgetővé vált az idő, az akkori jövőjelre (=a mostani jelenre) hallgatva még a múltban olyan módon oldottam meg az ez után hetekig eltartó telepítők felsorolását, hogy elég csak egy telepítést elindítani, ami majd automatikusan indítja a szükséges telepítőket, amik így már a holo operációs rendszer részét képezik.

Azaz, ha nem az a szándékod, azaz a műveleted célja, hogy kijelöld a másik oldalról az ÉlményPark határait, ahol már nem szeretnéd az ÉlményParkot (így hozva létre a szórakoztatásodhoz szükséges spirituális technológiát), illetve nincs szükséged olyan katonai segítségre, mely bármilyen tudathálózaton képes észrevétlenül tevékenykedni, akkor logikus, hogy az ÉlményPark Telepítőt kell csak gondolatban elindítanod.

Harmadik rész

Egy operációs rendszer sem ér sokat programok nélkül. Ilyen programok sokszor kusza álmok és vágyak formájában belőled is áramlanak, ám Holo Játékokat és egyéb dolgokat lehet belőlük csinálni.

Negyedik rész

Ha nem akarsz magadnak kellemetlenségeket, érdemes kihagyni ebből a papokat, pszichológusokat és a spirituális mestereket. Ám ez nem kötelező, mivel benne vagyok a holo-szórakoztatásban és hátha kisülhet ebből is valami jó. Számodra esélyt jelenthet a középszerűségből való kilépésre, ha meg van benned és a történetedben az a különlegesség, ami alapján sztárrá válhatsz, ami pedig a halhatatlanság felé vezető egyik (számodra is elérhető) út.

Vállalhatsz több melót is, ám érdemes jól összeállítani a portfóliót, nehogy túlvállald magad, bár erre is vannak (már) automatikusan induló megoldásaim!